dinsdag 7 april 2015

Eindelijk

Het is een hele tijd geleden dat ik blogte. Helaas kwam het er niet van om mijn blog bij te werken. Drukte in december, geen inspiratie en geen zin om te schrijven en zo was er steeds iets om niet toe te komen aan mijn blog.
Tot er iemand was die me vroeg wanneer er weer eens een blog kwam. Toen ging ik eens bedenken wat ik met mijn blog wilde. En of ik nog wel verder wilde met mijn blog. De keus was al snel dat ik toch verder wilde met de blog. Want het schrijven blijft erg leuk om te doen.
De keuze is gemaakt. Op dinsdag en vrijdag komt er een nieuwe post. Het thema blijft geocachen en wat daarmee te maken heeft.
In de laatste paar maanden leuke geocache avonturen beleefd. Zo waren we op paaszondag dit jaar voor het eerst met een hele club mensen op stap om te gaan cachen. We waren met 13 man in totaal. We kennen elkaar van een facebookgroep, maar dan wil dat natuurlijk niet zeggen dat het in het echie ook maar goed gaat. Gelukkig ging dat goed. Een route is van te voren uitgestippeld. Een aantal caches had ik al, maar dat mocht de pret niet drukken. Het is ook leuk om te zien hoe anderen zoeken. Ieder doet dat toch op zijn/haar eigen manier.
Onderweg lekker boterhammetjes gegeten. Er was er iemand die had gebakken, een ander had paaseitjes, een volgende had een paasstol en ik had gezorgd voor een paaskaartje in een zakje met daarbij wat te knabbelen. Leuk als herinnering. Al met al een gezellige dag. Met 31 gevonden caches huiswaarts gegaan. De napret? Die bestond uit loggen. Ben er een halve avond mee in de weer geweest, maar ik kwam wel boven de 400 grens uit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten