vrijdag 25 april 2014

Breisels


Voor een conferentie moest ik naar Utrecht. Moest in de jaarbeurs zijn. Kon het niet laten om een aantal caches op het apparaat te laden.
Xarifa moest al om 9 uur op haar stage zijn. Ik besluit een stukje met haar op te rijden. Zij gaat op een gegeven moment naar haar stage en ik naar het station.
De trein heeft gelukkig geen vertraging. Omdat ik pas om kwart voor 12 voor een sessie in de jaarbeurs hoef te zijn besluit ik een stel caches te rapen.
De eerste twee caches zijn snel geraapt. Op mijn tocht door Utrecht zie ik mooie plaatsjes. Die mooie plaatsjes vind je echt niet in de reisgidsen en dat is nu net één van de redenen dat ik geocachen zo leuk vind!
Dan is cache nummer drie aan de beurt. Gelukkig de wandeling daar naar toe al een leuke wandeling. Het fenomeen wildbreien kende ik al. Op het laatste stukje zie ik al heel wat breisels. De brug waar ik moet zijn is gedecoreerd met breisels. Zelfs drie versierde fietswielen hangen aan de brug. Helaas kan ik de cache zelf niet vinden, maar wat ik wel in de buurt ontdek is die ene auto….. Al een soort kunstwerk op zich! Ik kan het niet laten om er een foto van te maken. De cache die komt een andere keer wel.
Na de jaarbeurs ga ik snel op huis aan. Op tijd ben ik weer in Bodegraven en ga snel richting stage van Xarifa. Samen fietsen we naar huis. Weer thuis log ik de caches op internet. Inmiddels heb ik 151 caches in de pocket!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten