maandag 16 juni 2014

Een vrije dag

En dan heb ik morgen een vrije dag! Er waren gelukkig niet zo veel folders om te bezorgen. Nu de zomer eraan komt zijn de folderpakketten dunner en zullen waarschijnlijk alleen maar dunner worden. Best wel prettig. Tegen kersttijd zijn de pakketten behoorlijk dik en is het druk! Het voordeel is dat er dan meer verdient wordt. Nu heb ik het voordeel dat ik eerder klaar ben en tijd heb voor andere dingen!
Eerst maar eens wat klusjes in huis als een douche en keuken schoonmaken en de strijk wegwerken.
En aan het einde van de morgen dan wel begin van de middag een paar caches rapen. Er zijn er in de buurt niet zo heel veel meer om te rapen, maar dat is niet echt een ramp!

Bovendien heb ik een sponsoractie in de planning staan om een event te kunnen organiseren. De locatie is al geregeld en de datum ook. Vanavond en anders morgenochtend gaat het event online! De huur van het pand moet worden betaald. Het betreffende pand is een schuilkerkje in Zwammerdam. De locatie is best wel uniek. Het interieur is ook leuk en schattig. Omdat we het zelf niet zo breed hebben en ik de teams niet op hoge kosten wil jagen organiseer ik deze actie! Goodies worden gemaakt om voor een kleine prijs te verkopen. Als freubelaarster heb ik nog heel wat materiaal in huis liggen waar weinig/ niks mee gebeurd. Mocht morgen ineens heel hard regenen dan worden er goodies gemaakt. Ze zullen via mijn blog worden verkocht, dus hou mijn blog in de gaten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten