maandag 23 juni 2014

Eigen event

Een eigen event wilde ik al een tijdje, maar na een paar events meegedaan te hebben en een beetje gespiekt te hebben vormde zich een idee in het hoofd. Eerst bedacht dochter Xarifa (cachenaam Tinkebel) dat ze een event wilde. Prima, want het was toch min of meer een spontane actie. Ze gaat de zomer inluiden met een duik in de Oude Rijn. Xarifa kijkt al helemaal uit naar haar event. En ik? Ik ook. Ook al ben ik alleen maar achterwacht. Zelf zal ik wat goodies verkopen. Reden? Om mijn eigen event te promoten en natuurlijk ook om ervoor te zorgen dat er wat extra inkomsten binnenkomen om de huur van de kerk zoveel mogelijk te kunnen betalen; zonder dat ik er erg bij inschiet!
De organisatie van het event is niet zo moeilijk! De kerk is snel geregeld. Een kerk? Jawel, een kerk die niet meer in gebruik is als kerk. Men wil de kerk voor de toekomst veilig stellen door de kerk te verhuren. Zelf sta ik bijna elk jaar op de kerstmarkt die word georganiseerd. Het kerkje kende ik dus al van binnen. Het is een schattig kerkje en heeft van binnen ook wat bezienswaardigheden. Tegen een kleine prijs zal er wat te drinken en wat te knabbelen aanwezig zijn. Mijn eigen event is vooral bijkletsen. Veel mensen zijn dan op vakantie geweest en vinden het leuk om bij te kletsen over hun avonturen in de zomer/ zomervakantie! Met de naderende herfst is het leuk om de nieuwe plannen te bespreken dan misschien wel afspraken te maken om samen met een ander team te gaan cachen.
Voor degenen die mee willen doen met de duik in de Oude Rijn; de code van het event is GC56PCN, heet ‘start zomerevent’ en wordt georganiseerd door team Tinkebel.

Voor degenen die mee willen doen met het event in september; de code van het event is GC576Z2, heet ‘september’ en wordt georganiseerd door team Milja1.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten