vrijdag 13 juni 2014

multi 3

En dan is de multi bijna af! Gisteren de antwoorden op een rijtje gezet en aan het rekenen geweest. Met die warmte in de schaduw gezeten. Kids lagen in de Oude Rijn om af te koelen. En jawel, gelukt! Dacht ik er heel wat moeite mee te hebben, omdat ik geen rekenwonder ben, maar bleek makkelijker dan gedacht!
’s Avonds moet ik nog op stap. Bij de scouting is een vergadering over het zomerkamp van de jongste. Onder de ouders zijn een aantal geocachers en dat blijken er meer te zijn dan ik dacht! Eén van de vaders vraag ik of hij wil proeflopen. Mijn vraag heb ik nog niet gesteld of hij staat al enthousiast ja te knikken. Aan mij de taak om alles op papier te zetten. En dat is dan een leuke klus voor vandaag! 
De bewuste vader wil onze voortuincache nog rapen. We spreken af dat als hij de cache komt rapen hij dan ook de papieren meeneemt. Helemaal prima!
Weer thuis is dochter Xarifa nog wakker. Ik praat haar bij en zij is blij met de eerste proefloper! Nog 2 proeflopers en dan zijn we compleet. Kijken of alles klopt. Met alle opmerkingen kunnen we wat. De kans is natuurlijk altijd aanwezig dat er iets ontbreekt of dat we iets over het hoofd hebben gezien!
De toestemming moeten we vragen om de cache op het eindcoördinaat te mogen leggen. Vanavond weer een poging wagen om toestemming te vragen. Al eerder had ik contact gezocht, maar toen was de persoon in kwestie niet thuis!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten