woensdag 25 juni 2014

Terug

En dan heb je de cache gevonden! Maar ligt de cache net op een plaats waar je niet bij kunt of net die ene tool vergeten bent om die cache te kunnen pakken! En dan moet je terug om thuis die ene tool te halen. Woon je in de buurt dan is het doorgaans niet zo’’n ramp om even op en neer te gaan. Meestal ligt die cache toch verder weg en is even op en neer gaan er niet bij. Gisteren was het weer zover! Zou ik een cache gaan rapen uit de serie ODB. Van te voren leek het erop dat ik naar de overkant zou moeten. Euh, nee dus. Wat ik wel al wist is dat er een plank over de sloot lag. Eroverheen leek me niet zo’n probleem, maar ter plaatse blijkt de cache halverwege te liggen. De plank over de sloot is niet zo breed en ligt er wat wiebelig bij. Omdat ik niet zo’n held ben besluit ik maar om de cache te laten voor wat hij is en ik ga naar huis. Tijd heb ik niet meer om nog op en neer te gaan. Als Xarifa thuis komt vertel ik het hele verhaal. Maaren begint te lachen en vind het avontuur. ‘Mama? Mag ik dan ook mee?’, is zijn vraag. ‘Natuurlijk’, is mijn antwoord. Zodra het weer er goed genoeg voor is gaan we gewapend met waterschoenen, een handdoek en zwembroek/ badpak richting de cache. Een paar honderd meter verderop ligt nog een ODB cache. We rapen beide caches dan maar gelijk. We zijn dan voorbereid op water! Wordt vervolgd ……!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten