woensdag 5 november 2014

Elke dag

Er is een gezegde dat zegt ‘a cache a day keeps the doctor away’. En daar kan ik me eerlijk gezegd wel in vinden. En wel in de zin dat als je er op je fiets/ lopend heen gaat. Het gaat er dan om de beweging. Het mooie is dat er buiten bewogen wordt, dus de frisse lucht krijg je er cadeau bij.
Ook al raap ik niet elke dag een cache met behulp van fiets en gympen, toch raap ik zo veel mogelijk caches lopend/ fietsend.
Er zijn teams die wekelijks een multi doen. Het gaat er dan om dat ze een wandeling maken. Het gaat om de combinatie wandelen en een cache rapen. De ene multi is langer dan de andere, dus wat dat betreft is er keus zat. Ook zijn er leuke caches/ multi’s te rapen die geschikt zijn met kinderen. Kinderen komen op die manier in de frisse buitenlucht aan hun beweging.
De sportschool word van mij niet rijk. Reden? Buiten bewegen om een cache te rapen. Bovendien ben ik niet gemotiveerd en gedisciplineerd om in mijn eentje naar de sportschool te gaan. Het geld heb ik er ook niet voor over. Geocachen is goedkoper. De basis is een GPS- apparaat met pen en papier. Natuurlijk kun je je de hobby geocachen zo duur/goedkoop maken als je zelf wil. Maar dat is met elke hobby zo tenslotte.

Al met al; laat mij maar lekker buiten geocachen. Een mooi reden om buiten te bewegen. En die dokter? Die helpt maar andere mensen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten