woensdag 26 november 2014

Munzee 2

Toen ik begon met geocachen was ik lekker dichtbij huis te vinden om caches te vinden. Na verloop van tijd moest ik toch verder weg om daar caches te vinden. En met munzee werkt dat net zo. Na een paar dagen heb ik mijn eigen dorp zo ongeveer leeggevist. Even naar Bodegraven voor een boodschapje? Kijken waar in de buurt een munzee is om te scannen! En jawel, weer 2 te pakken! En jawel net als geocachen is ook munzee makkelijker met licht. Er was een informatieavond bij één van de kinderen op school ’s avonds, dus manlief en ik daarheen De caches daar in de buurt hadden we bijna allemaal al, dus besloten we om een stel munzees te gaan scannen. Een klein zaklampje had ik al in mijn zak gestopt. Een stad als Leiden heeft genoeg licht zou je zeggen, maar niets is minder waar. Het lampje heeft zijn best gedaan, want die hadden we toch echt nodig. En zo hebben we een aantal munzees bij elkaar geraapt.
Dat munzee en geocachen goed te combineren zijn blijkt wel als Xarifa haar cache bosjesmonster weer terug op zijn plekkie gaat leggen. We gaan er samen heen. Vlakbij bosjesmonster zijn nog wat munzees. Xarifa legt bosjesmonster op zijn plekkie en ik scan de eerste munzee. Samen fietsen we naar de dichtstbij zijnde munzees en heb ik er al snel 4 te pakken.

Een volgende keer gaan bob en nicola ook mee. Soms is het zo dat ze met me mee kunnen kijken en dan op een hekje kunnen zitten! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten