woensdag 12 november 2014

Kleding

Met je goede kleding aan geocachen is niet zo’n goed idee. Het gebeurd nog wel eens dat je vies word, omdat je een cache wilt rapen! Misschien niet eens omdat je met je knieën op de grond moet knielen dan wel dat je over boomstammen moet klimmen om de cache te kunnen bereiken.
Zo waren we gisteren weer eens op stap. En ja hoor, vieze broek. Met de knietjes op de grond om een cache te kunnen rapen. De cache hebben we in de pocket. Gelukkig is mijn wasmachine heel geduldig.
Verder ga ik altijd op stap met gemakkelijke kleding. Lange broek, t- shirt in de zomer, gympen in de zomer. En in de winter ook weer die lange broek met eventueel een t-shirt erboven, een trui, sokken en goede schoenen.
Liep ik jarenlang in een warme bordeauxrode trui dan word dat binnen nu en niet al te lange tijd een gele trui. Die rode trui zit nog steeds superlekker. Je kunt me er zo ongeveer in uittekenen. Inmiddels is die rode trui aan het verslijten. Tijd voor een nieuwe dus. Kan je natuurlijk roepen dat je naar de winkel rennen om een nieuwe trui te kopen. En daar had ik nou net helemaal geen zin in.

Bij de Zeeman had ik al een tijdje geleden van die megagrote bollen wollen gezien. Voor mijn grote maat had ik eigenlijk drie bollen nodig. Heb er twee gekocht, want thuis heb ik nog bollen liggen. De basis is geel en met een paar gekleurde bollen word de trui afgemaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten