maandag 17 november 2014

Ervaringen

Al geocachende doe je ervaringen op. De ene ervaring is leuker dan de andere. Per cache maak ik al aantekeningen. Die aantekeningen gebruik ik om te verzamelen.
Naast leuke ervaringen zijn er helaas ook minder leuke ervaringen. Die ervaringen verzamel ik net zo goed.
Al een hele tijd wilde ik iets gaan doen met de opgedane ervaringen. Bij elke verzamelde cache probeerde ik sowieso al aantekeningen te maken. Bij het doorbladeren van mijn aantekeningen is het vaak van ‘o ja’. En hoe vaak het niet gebeurd dat je herinneringen ophaalt met elkaar en dat je met elkaar zegt ‘o ja’. Het is dan al snel ‘weet je nog?’.
Omdat je soms op een locatie komt waar je niet eerder was of dat je een cache vind die bijzonder, grappig of …..
Al die ervaringen/ belevenissen gaan verzameld worden in een boek. Natuurlijk met foto’s, want die horen er nu eenmaal bij. Met dit boek wil ik laten zien hoe leuk geocachen kan zijn. Of eigenlijk hoe leuk geocachen is!
Dus wat er gaat gebeuren in de (nabije) toekomst? Natuurlijk geocachen, zowel alleen als met mijn gezinsleden, ervaringen opdoen, verzamelen, schrijven en foto’s maken.
Er gaat al van alles mee onderweg aan spulletjes. Bob en Nicola gaan ook mee. Ze zullen regelmatig figureren op de foto’s. Eraan toegevoegd is een notitieboek met harde kaft, zodat onderweg al aantekeningen gemaakt kunnen worden.

Met de winter in aantocht zal er meer tijd worden gestoken in het boek. Reden? Tja, ik ben nu eenmaal iemand die liever met droog weer op stap gaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten