maandag 3 november 2014

Datumgaatjes

Nu ik al ruim een jaar lang aan het geocachen ben en een (premium) account heb bij groundspeak ben ik regelmatig buiten te vinden.
In het eerste jaar was het vooral cachen zoals het uitkwam. Nu ben ik datumgaatjes aan het dichten. Datumgaatjes hoor ik verschillende mensen denken. Wat zijn dat dan? Dat zijn die dagen van het jaar dat er geen cache is geraapt.
In de statistieken die een cacher heeft bij het (premium)account kun je terugvinden op welke dagen er geen caches geraapt zijn. De dagen dat er geen cache is geraapt is een datumgaatje.
Pas geleden heb ik me bedacht dat ik in dat tweede jaar ga proberen om zoveel mogelijk datumgaatjes te dichten. En dat lijkt nog te gaan lukken ook! Vanaf morgen heb ik 10 gaatjes te dichten, dus elke dag eentje is een goede optie!
Moet het weer wel een beetje mee werken, want net als meer mensen heb ik niet zoveel zin om in de stromende regen en erg harde wind te gaan geocachen.
Zo waren we gisteren weer eens op stap. Eerst waren we naar Intratuin. En zoals we wel vaker doen rijden we terug via een andere route. Reden? Dan kunnen we één of meerdere caches rapen. Vaak is dat idee van mijzelf en dat was gisteren geen uitzondering! Dochter Xarifa heeft ook een (premium) account bij Groundspeak. Aangezien haar premiumaccount later ingegaan is dan het mijne heeft zij sowieso meer datumgaatjes te vullen dan ik. Zij gaat dan ook met veel plezier met mij om een schat te zoeken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten