vrijdag 25 juli 2014

Mascotte

Bij de diverse logjes zie je regelmatig een knuffel voorbij komen. Die knuffel is dan de mascotte van het betreffende geocacheteam! Xarifa heeft er zelfs twee. Ze heeft ze zelf gemaakt. Met de hand, dus unieke exemplaren. Xarifa heeft bedacht dat ze met deze twee knuffels een blog gaat beginnen. Overal waar ze heen gaat gaan de twee knuffels mee. Teksten worden geschreven en elke dag gebeurd er wel iets op het blog. Een leuk project voor de zomervakantie! Haar knuffels heten Dave en Lynn.
En dan bedenk ik me dat ik nog heel wat materiaal in huis heb liggen om mee aan de slag te gaan. Het breiboek is snel gevonden, een paar breinaalden en het bolletje wol ook! Pen en papier om aantekeningen te maken komen er ook bij. En omdat het nu eenmaal mooi weer is kruip ik in de schaduw om te breien. Niet dat het allemaal snel af is, maar het is wel een leuk project om tussendoor te doen. Als de knuffel leuk uitpakt dan brei ik er gewoon nog eentje. Al was het maar om een reserveknuffel te hebben. Mensen die er eentje willen hebben bestellen er eentje!

De knuffel gaat mee als mascotte op reis. De kans is groot dat er heel wat avonturen worden beleefd. De naam van de mascotte is Piep en gaat met Miep mee op reis. De foto´s met avonturen komen in de loop van de tijd voorbij in het blog. Voorstellen zal Piep zich zeker doen in een apart blog. Wel handig als mijn fotocamera meegaat. Nog te vaak vergeet ik de camera mee te nemen. Kom ik thuis en bedenk ik achteraf dat ik de fotocamera mee had moeten nemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten