dinsdag 1 juli 2014

Start Zomer event

Al een hele tijd heeft Xarifa het idee dat ze een event wil organiseren Heel leuk. En dan is het mooi weer. Nogal warm weer eigenlijk! Ineens heeft ze het thema te pakken; Start van de zomer! Helaas is de 21e wat betreft aanmelden niet mogelijk, maar een week later kan wel. Zo gezegd zo gedaan. Al snel is de tekst klaar, coördinaten worden bepaald; ook de parkeerplaats wordt bepaald in coördinaten. Ze is zelfs zo netjes dat ze de gemeente belt voor toestemming. Het bellen van de gemeente vind ze doodeng, maar ze doet het wel! En jawel; ze krijgt zelfs de tip van de gemeente om het de volgende keer via email te regelen, want dan kan ze het mailtje uitprinten en heeft ze de toestemming zwart op wit. Dan gaat alles online en is het event geregeld.
Natuurlijk is het altijd afwachten wat het weer gaat doen, dus de aanmeldingen stromen niet zo hard binnen. Als blijkt dat het weer redelijk lijkt te gaan worden dan komen er nog wat aanmeldingen binnen.
Op de dag zelf is het weer best aardig, maar net te fris om massaal met zijn allen het water in te duiken! Toch zijn er nog drie mensen zo stoer om het water in te duiken en een klein ommetje te zwemmen. Er wordt vooral bij gekletst; geoklets zoals dat dan heet! Ook TB’s worden geruild en ‘discovered’. Zelf neem ik er ook een paar mee. Altijd leuk om in mijn eigen cache te doen. Ik schat het aantal aanwezigen op ongeveer 50. Voor een eerste event een leuk aantal en overzichtelijk.

En de napret? Die is ook leuk. Er wordt bedankt voor de organisatie. Uit de logjes blijkt dat meer mensen het gezellig vonden. Xarifa zit te stralen achter de computer als ze alle logjes leest. All met al geslaagd en voor herhaling vatbaar! En als ik weer thuis kom bedenk ik me één ding ….. Fotocamera vergeten…..!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten