woensdag 9 juli 2014

Twitter

Toch maar eens een Twitter account aangemaakt. Had al wel een Twitter account, maar nu dan toch echt een account speciaal voor het geocachen. Reden? Heel wat nieuwtjes over geocachen worden verspreid via twitter. De tip kreeg ik van iemand op het start zomer event.
Gisteren dan toch een account aangemaakt, mensen opgezocht en jawel! Niet dat nu de tweetjes om mijn oren vliegen, maar wel leuk om te lezen wanneer een nieuwe cache uitkomt dan wel is gepubliceerd! Soms word een cachet gearchiveerd en ook dat word via Twitter gemeld. Zo is het al een tijdje bekent dat de monskey-serie gearchiveerd gaat worden! Zelf moet ik er nog drie uit de serie en Xarifa nog meer. Al met al is Twitter een aanvulling op de hobby geocachen!
Ook grappig om te lezen hoe andere cachers reageren op al het voetbal! Zelf ben ik geen voetbalfan in die zin dat ik al die wedstrijden volg van het Nederlands elftal, maar op de hoogte probeer ik wel te blijven!
Natuurlijk laat ik mij niet onbetuigd en ben begonnen met elke dag een tweet te plaatsen. Leuke uitdaging overigens om een bericht te plaatsen in 140 tekens. Gelukkig is schrijven al jaren een hobby en dat scheelt.
Volgen? Dat mag natuurlijk altijd! www.twitter.com/@geomilja1


Geen opmerkingen:

Een reactie posten