vrijdag 3 oktober 2014

creatief

Het Sint Maarten event is in voorbereiding. Omdat de ervaring heeft geleerd dat een leuk event valt en staat met een goede voorbereiding ben ik al vrij ver van te voren begonnen met voorbereiden.
De inkopen zijn gedaan. De snoepzakjes zijn al gevuld en staan klaar in de kelder. Van die leuke klusjes die je ‘even’ tussendoor doet.
Een andere klus die ik niet ‘even’ tussendoor doe is het maken van de kaartjes voor aan de zakjes. Omdat ik aan het ruimen ben in huis komt het mooi uit dat ik het één en ander uit voorraad kan uitzoeken. Dat ik veel in huis had aan creaspulletjes. Maar dat het zoveel was had ik eigenlijk niet voor mogelijk gehouden! Het is een hele leuke klus om die kaartjes te maken. En er gaat heel wat tijd inzitten.
Ondertussen gaan de benodigde gegevens de computer in. En natuurlijk naar de revieuwer. En voordat het event goed gekeurd kan worden komt er eerst een berichtje terug. Dat er iemand achter moet blijven. Tja, dat had ik inderdaad niet vermeld. Maar er blijft iemand achter! De mama’s en papa’s die willen geokletsen kunnen blijven bij begin/eindpunt. Al hopen we natuurlijk wel dat er wat ouders/verzorgers meegaan ter begeleiding.
Aan het einde van de tocht krijgen de kinderen die meegedaan hebben het zakje met het kaartje eraan. In het zakje zitten dan de snoepjes en wat te drinken. Een bloempot voor de vrijwillige bijdrage staat bij het begin/eindpunt.
Hopen dat de kinderen het naar hun zin gaan hebben! Gezelligheid is tenslotte het leukste!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten