vrijdag 17 oktober 2014

Donderdag

Dochter Xarifa loopt voor school stage. Vorig schooljaar liep ze in Bodegraven stage. Als ze klaar was met haar stage raapten we steeds één of meerdere caches. Op die manier hebben we Bodegraven aardig leeggevist. In de tussentijd is er wel weer wat bijgekomen, dus dat komt nog wel.
Nu loopt Xarifa elke donderdag stage in Alphen aan den Rijn. En jawel, ik moet regelmatig in Alphen zijn, dus plan ik alles op donderdag. Eerst doe ik wat ik moet doen en daarna gaan Xarifa en ik op stap om samen één of meerdere caches te rapen.
Gisteren was het weer zover. Na de ‘verplichtingen’ afgewerkt te hebben had ik tijd over. Een half uurtje op Xarifa’s stage rond te hangen vond ik niets, dus heb ik de dichts bijzijnde cache geraapt. Snel gevonden, maar oei! Ging ik me daar toch even onderuit! Niet gek natuurlijk met nat gras en gympen aan de voeten.
Toen ik Xarifa ging halen moest ze lachen om mijn glijpartij. De broek die ik aan had was natuurlijk niet meer schoon! Tja, en met geocachen moet je nu eenmaal geen goede kleren aanhebben!

En toen Xarifa klaar was met haar stage heeft zij dezelfde cache geraapt! En zij raapte de cache zonder kleerscheuren. En daarna hebben we nog een andere cache opgezocht. Daar konden we niet bij. Reden? De cache hing te hoog! Volgende keer gaan we terug met een ladder! De cache is er wel eentje die de moeite is! Een volgende keer gaan we naar Alphen maar dan met een ladder. Gaan we al die hoog hangende caches ‘rapen’.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten