woensdag 28 mei 2014

Aantekeningen

Voor mezelf vind ik het prettig om de caches die ik heb gevonden op papier bij te houden. Soms is het al leuk om het boek gewoon door te bladeren. Een andere keer komt er een leuke herinnering naar boven.
Het bijhouden kost soms wel wat tijd zeker als er tien of meer caches gevonden zijn. Maar die moeite is het dubbel en dwars waard. In het boek liggen los wat kleine spulletjes als veren, een toegangskaartje, een treinkaartje, enz.
Soms komen er verhalen naar boven. Die verhalen ben ik aan het opschrijven. Die verzamelde kleine spulletjes worden bij die verhalen gebruikt. Ook de gemaakte foto’s zullen worden gebruikt.
Veel heb je niet nodig om de gevonden caches bij te houden. Een schrift  -al dan niet met harde kaft- en een pen. Zelf maak ik mijn aantekeningen volgens de volgende volgorde.
Plaats:
GC:
Naam:
Hint:
Bonus:
Datum:                                              Tijd:
Aantekening(en):

Met de hand alles opschrijven kost inderdaad ook wel wat tijd, maar om nou voor alles de computer te gebruiken vind ik niet altijd leuk.
Met de verhalen wil ik een boek gaan maken in combinatie met foto’s en de andere gevonden spulletjes. Waarschijnlijk zullen er ook een aantal blogs bijgevoegd worden.

Al met al een leuk project waar veel tijd in gaat zitten. Op een dag dat het regent of een verloren uurtje wordt er heel wat bijgewerkt. Enneh, die laatst drie caches in Alphen aan den Rijn worden vandaag nog in het boek erbij geschreven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten