vrijdag 2 mei 2014

records

Records zijn er om verbroken te worden! Is het niet een dagrecord dan wel een maandrecord of een ander record.
Had ik in januari een dagrecord van 20 caches op één dag en een maandrecord van 44 caches dan is dat in de maanden ervoor en erna niet meer gelukt. Reden? Veel gewerkt en andere bezigheden die mijn aandacht opslokten.
Dan is toch één record dat in de komende dagen toch gebroken gaat worden. Zoals het er naar uit laat zien tenminste! En dat is het record van een reeks. Die reeks van een aantal dagen achter elkaar minimaal één cache vinden. Als het me gaat lukken om morgen en zondag tenminste één cache per dag te vinden dan heb ik een reeks van vier dagen achter elkaar minimaal één cache vinden. Gisteren was het er eentje, vandaag vijf en dan de komende 2 dagen aan het werk om een stel caches te rapen! Of het deze maand gaat lukken om dat maandrecord te gaan breken? Dat zien we dat aan het einde van de maand wel weer. Dat dagrecord zie ik nog wel. O ja, en waar ik ook nog van af wil? Van die opmerking in mijn statistiekenoverzicht dat ik de meeste caches op zondag zou hebben gevonden! Dus dat betekent dat ik vooral niet op zondag een heleboel caches wil zoeken. Een enkeling is niet zo’n ramp, maar veel?


Eén foto wilde ik jullie niet onthouden. Eerder schreef ik al dat ik in Utrecht op een brug stond om er een cache te zoeken. Op die brug hangen drie wielen die gedecoreerd zijn. Bij deze de foto!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten