woensdag 14 mei 2014

Nieuwe caches

Elke week komen er nieuwe caches uit. Via een mailtje krijg je een overzicht. Blijft ook leuk om nieuwe caches op mijn apparaat te zetten! Het gebeurt ook wel dat ik een cache al heb ontdekt en gelogd voor deze in het overzicht komt!
Een nieuwe cache in de buurt? Even gauw erop af om de cache te pakken. Liggen er toevallig twee nieuwe caches in de buurt? Samen met Xarifa erop af! Natuurlijk met droog weer, want met regen word je toch nat als je gaat cachen. Ach, soms moet je toch iets over hebben om die ene cache/ caches te kunnen loggen!
Een tijdje terug is er in de Meije een nieuwe cache uitgekomen. Het is er nog niet van gekomen om die nieuwe cache te kunnen loggen. Gisteren vraagt zoon Maaren wat we gaan doen. Het was nl. goed weer. Voor vanmiddag is er weer beter weer voorspeld. Ik stel voor dat we die cache in de Meije gaan loggen. Maaren vind dat wel wat! We gaan lekker op de fiets. En maar kijken waar we uitkomen; blijft spannend!
Nu hopen dat het weer mee wil werken, want als ik dit nu zit te schrijven regent het en hoor ik gedonder van onweer op de achtergrond!

Een foto kan ik jullie nog niet geven, maar wat ik wel in de gaten blijf houden zijn die nieuwe caches. Want wat blijft het leuk om nieuwe plaatsen te ontdekken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten