vrijdag 5 september 2014

Aan het werk

De eerste week weer aan het werk was er echt eentje van opstarten! Alles op het gemakkie opstarten. Het aantal te bezorgen bundels was ‘maar’ 16. Voor komende week zijn het er ‘ wel’ 26! Erg welnee; het levert wat op en daar ben ik blij mee, want op die manier komt er geld binnen om te kunnen geocachen en daaraan gerelateerde dingen te doen! Het is mijn bedoeling om aan het einde van 2014 365 caches te halen. Dus ik moet er nog 101! Dus wat dat betreft heb ik nog genoeg leuks in het vooruitzicht!
Mijn blogs bijwerken was leuk om te doen in de afgelopen week. Al was het maar om die vakantiecaches op een leuke manier te verwerken! Nu op naar het leven van alledag. Op naar nieuwe caches om over te schrijven. Nog twee af te maken zaken staan op de kalender! De ene is die multi van Bob de Bouwer in Doorn en de Kaag en Braassem trail.
De Bob de Bouwer multi staat in de planning voor komende herfst (vakantie?) en de Kaag en Braassem trail doen we in een weekend als de tijd het toelaat.

Gisteren was Xarifa nog vrij van school. In Alphen aan den Rijn hadden we het één en ander te doen. Toen de ‘plichtplegingen’ waren gedaan hebben we de cache Lage Zijde geraapt. In eerste instantie keken we verkeerd. Omdat we het zoeken na een tijdje zat waren besloten we naar huis te gaan. Maar na nog een keer omkijken – je weet maar nooit tenslotte – zag ik hem in eens hangen! Hebbes! En zo hebben we met het cachen in Nederland een begin gemaakt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten