woensdag 24 september 2014

bob en nicola

Bob is af! Omdat er meer tijd in het breien ging zitten dan ikzelf dacht duurde het langer voor bob echt af was! Wat ben ik blij dat bob af is. Bob is het vriendinnetje van nicola. Op de blog www.bobennicola.blogspot.com lees je de avonturen van bob en nicola. Deze blog is speciaal voor hen opgezet. Het leuke is dat ze allerlei avonturen beleven samen. Ze gaan met hun mams op stap. Ze gaan dan ook mee met geocachen! Helpen met zoeken doen ze natuurlijk niet. Wel houden bob en nicola ons gezelschap!
Als er een cache is gevonden of een onderdeel van een multi of er is een dnf of de omgeving dan vinden bob en nicola het leuk om op de foto gezet te worden! Natuurlijk doe ik dat als ‘mams’  dan gewoon!

In eerste instantie was het de bedoeling om één mascotte – nicola – mee te nemen als mascotte voor bij het geocachen. Dochter Xarifa heeft me aangestoken. Zij heeft nl. een blog op internet met de knuffels Lynn en Dave. Lynn en Dave worden overal mee naar toe genomen. Soms is het even wachten voor de foto met Lynn en Dave is genomen. Tot ik me op een gegeven moment bedacht dat het leuk is om mee te doen. Wel met mijn eigen invalshoek, omdat het anders wel erg na apen is. En ja, het blijkt erg leuk te zijn om op deze manier aan de slag te gaan met bob en nicola. Het geocachen heeft een nieuwe dimensie gekregen. Nu ervoor zorgen dat beide blogs goed gelezen gaan worden. Het is een sport om een groot lezerspubliek op te bouwen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten