woensdag 10 september 2014

Event

Zondag mijn eerste event. Spannend! Voor de vakantie al het één en andere aan voorbereidingen gedaan. Nu is het de laatste inkopen doen, vrijdag kijken hoeveel mensen er ongeveer komen, gripzakjes afmaken en er vooral veel zin in hebben.
Ook al ken ik de locatie al toch ga ik zaterdag nog even kijken hoe ik van alles neer kan zetten. Zaterdag is er open monumentendag. De kerk is dan open.
Dan gaat het over neerzetten van tafels met trackables, de drankjes en hapjes, entree en een tafel om aan te zitten.
Zou leuk zijn als het weer meewerkte, zodat kinderen naar buiten kunnen om te spelen. Er is genoeg ruimte in de buurt om buiten te spelen zoals het parkje en de voetbalkooi. Regent het? Dan kan iedereen gewoon binnen blijven.
Omdat ik op één van de dagen ervoor jarig ben komt er ook nog wat visite. Mezelf ken ik goed genoeg dat mijn verjaardag erbij in schiet. Voor mezelf vind ik dat niet zo erg, maar er zijn altijd mensen die graag verjaardagen vieren. Hoe meer zielen hoe meer vreugd denk ik dan maar.

Op de dag zelf? Gewoon loslaten en er wat gezelligs van maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten