maandag 1 september 2014

Weer thuis

En daar zit ik dan achter mijn netbook mijn blog te typen! De twee weken vakantie zijn omgevlogen! En als de vakantie omgevlogen is dan is dat het goede teken dat het erg leuk was.
Het weer was wisselvallig, maar dat was op meerdere plaatsen in Europa het geval! In totaal drie droge mooie dagen gehad. Op de laatste dag hadden we regen waardoor de tent nat ingepakt werd. De napret bestaat dus onder andere uit het drogen van de tent en een serie wassen draaien.
Vandaag is mijn kroost weer naar school gegaan voor de eerste schooldag, manlief is al vroeg richting werk vertrokken. En ik mag ook weer aan de slag. Het eerste pakket folders is al bezorgd. Gelukkig zijn het nog niet veel folders om te bezorgen, dus wat dat betreft is het lekker rustig op gang komen!
Het leuke van afgelopen vakantie was dat wel dat we voor het eerst buiten Nederland hebben gecacht, voor het eerst geokletst met een Duitser en een Deen, de grenzen letterlijk verlegd door de meest oostelijke cache te rapen, de meest noordelijke cache te rapen en de verst van huis cache te rapen.
We hebben op drie campings gestaan. Bij elke camping in de buurt lag minimaal één cache, dus die zijn geraapt! Helemaal leuk natuurlijk!
Het leuke is dat we ook op vakantie plaatsen ontdekten die we zonder geocachen nooit ontdekt hebben! En die plaatsen zaten ook niet in de reisgids. Zo hadden we een mooi rondje in Bergen an der Dümme aan de hand van geocaches.

En nu? Aan het werk. Sparen voor de volgende vakantie. En niet te vergeten: ook heel hard sparen voor die droomreis (historische route 66)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten