vrijdag 12 september 2014

Event 2

Vandaag en morgen mijn event voor zondag verder voorbereiden. Helemaal leuk om te doen!
Naamlabels afmaken, inkopen doen, zakjes afmaken, cakejes bakken, mooi weer bestellen, enz. De ´logrol´ was al klaar, dus een pen erbij en alles kan getekend worden!
De mooi weer bestelling lijkt al uit te komen volgens de weersvoorspellingen. En met dat mooie weer zijn we altijd blij.
Al met al leuke dingen om te doen. En dat daar tijd in gaat zitten is niet erg. Lekker bezig heet dat!  Niks ergers dan doelloos hangen op de bank/ in de tuin.
Een beetje reclame ga ik toch wel maken. De blog bobennicola is nog maar net begonnen en wil ik toch onder de aandacht brengen. Het is tenslotte leuk om gelezen te worden! Gaat allemaal in de gripzakjes mee. Wat er verder in de gripzakjes meegaat vertel ik nog niet; anders is de verrassing weg!
Op zondag zelf? Bakken en op tijd aanwezig zijn, zodat alles op tijd klaarstaat! Oeps, en niet te vergeten ook de fotocamera meenemen. Blijft vervelend als er geen foto´s gemaakt kunnen worden om te plaatsen bij mijn eigen logje.
Dochter Xarifa is aanwezig. Niet alleen als ´will attend´, maar ook omdat ze het gewoon leuk vind om te helpen! Leuk dat ze zo betrokken is!
Kortom; een goede voorbereiding is het halve werk. En als iets leuk is om te doen dan vliegt de tijd voorbij!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten