vrijdag 26 september 2014

Herfst

De zomer is voorbij. De herfst is begonnen. De temperaturen gaan naar beneden. Ook al hebben we mooie dagen gehad. En voor komende dagen wordt mooi weer voorspeld. Met lekker weer zijn we helemaal blij. Regenachtige dagen? Niets mis mee. In Nieuwkoop liggen genoeg mysteries die ik nog niet heb opgelost! Op een mooie herfstdag kunnen die mysteries worden geraapt.
Zondag is er een event in een speeltuin. Met een buitenevent ben je altijd afhankelijk van het weer. Maaren heeft al zin om lekker buiten te spelen. De speeltuin trekt hem wel! Xarifa, Ed en ik gaan geokletsen en loggen natuurlijk!
Xarifa neemt Lynn en Dave mee. Zelf neem ik bob en nicola mee. Reden? Foto’s maken van onze knuffels voor onze blogs. Zodat we onze blogs kunnen bijwerken.
Vanavond langs de bibliotheek. Niet alleen om boeken in te leveren, maar ook foto’s maken van bob en nicola in de bibliotheek en kopiĆ«ren, zodat ik reclame kan maken.
Als ik foto’s maak van bob en nicola wordt er soms best gek gekeken. Niet dat dat erg is, maar met flyers op zak kan ik laten weten wat ik doe. Als er een volgende keer weer gekeken wordt dan krijgen kijkers een flyer in handen gedrukt. Mensen die echt belangstelling tonen krijgen een flyer met goodie in handen als bedankje voor de belangstelling.
Met het echte herfstweer in het vooruitzicht zien we al uit naar de Kaag en Braassemtrail die we af willen maken. Afgelopen zomer was het er soms te heet voor of kwam het er niet van. Op een mooie zaterdag of zondag gaan we die trail afmaken. En lekker warme choco mee voor onderweg.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten