maandag 29 september 2014

Speeltuin

Gisteren was er een event! Dit keer in een speeltuin in Nieuwkoop. Het weer werkte mee, want wat was het zonnig en droog! We zaten er zonder jas. De kinderen speelden heerlijk zonder jas en hadden zelfs rode wangen van het spelen. Omdat het een picknickevent was hebben we zelfs onze hapjes en drankjes meegenomen; net als ieder ander! De logrol hebben Xarifa en ik getekend. Xarifa onder haar eigen geocache naam natuurlijk.
Maaren vind het niet altijd leuk om te geocachen, maar een event als deze vind hij helemaal leuk. Wel was Maaren erg moe. Hij heeft een overnachting gehad bij de scouting.
Xarifa, Ed en ik hebben hier en daar gekletst. We beginnen steeds meer gezichten te kennen. Blijft leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Het kletsen gaat natuurlijk over geocachen, nieuwe caches en wat er gevonden is in de laatste tijd. En omdat je sommige mensen beter kent gaat het bij sommige mensen ook over andere dingen. Een gezellige middag.
Bob en nicola waren mee. Voor mijn blog over bob en nicola heb ik een serie foto’s gemaakt. Die foto’s zijn goed gelukt!
Na het event hebben we nog een andere cache geraapt. Wat zat die cache goed verstopt zeg. Hier had  ik al een keer eerder goed gezocht, maar niet kunnen vinden. Met een hint wel kunnen vinden! Xarifa had de cache te pakken na goed voelen.

Thuis lekker de barbecue aangehad met aardappels en bloemkool. Mjammie! Een leuke afsluiting van een gezellige mooie dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten